הפלגה רומנטית בהפתעה

הפלגה רומנטית היא הדבר הראשון שעשיתי עם רונית החברה שלי אחרי שהתחתנו. אני זוכר את השיער של רונית שהתנופף לו בבריזה החמה של ליל קיץ ההוא כאילו זה היה אתמול. זו הייתה הפלגה רומנטית בלתי נשכחת שגרמה לי להבין כמה בר מזל אני שיש לי אישה שכזו. לא סיפרתי לרונית שהשכרתי לנו יאכטה לכמה שעות של הפלגה רומנטיתאמרתי לה שאנחנו יוצאים לטייל. כשהגענו אל המזח אני זוכר שהצבעתי על היאכטה ושאלתי אותה בזחיחות דעת אם בא לה לצאת להפלגה רומנטית והיא אמרה שכן. כשעלינו ליאכטה כדי לצאת להפלגה רומנטית קיבל את פנינו קברניט מחויך שהזמין אותנו לשבת על החרטום על מנת שנוכל ליהנות ממלוא עוצמתה של החוויה שעמדנו לחוות. כעבור כמה רגעים יצאנו לדרך והרגשתי איך הרוח החמימה של הערב מלטפת את פני. רונית עמדה לידי והשיער שלה עף ברוח וריחו המתוק התמזג בריח המלח של הים. אחרי שהתרחקנו קצת מהחוף נישקתי אותה והרגשתי על גג העולם. כשהמשכנו לשוט בהפלגה רומנטית יצא הקברניט החייכן והגיש לנו ארוחת ערב לאור שקיעה כתומה שצבעה את מי הים בגוונים של סגול ואדום. מזגנו לנו יין אדום ואכלנו דגים שדג הקברניט על שולחן קטן בתא שנמצא בפנים.

בזמן שאכלנו אורה של השמש החל להתעמעם עד שכבה לבסוף

כשהשמש שקעה יכולנו לראות את אורותיו המנצנצים של הנמל שעזבנו, שהשרו עלינו אווירה רומנטית וקסומה. הרהרתי ביני לביני אם הייתי יוצא להפלגה רומנטית שכזו עם מישהי אחרת והחלטתי שלא. הפלגה רומנטית שכזו אפשר לעשות רק עם אישה שאתה אוהב באמת ובתמים. כשסיימנו לאכול רונית שאלה אותי איך קיבלתי את הרעיון להפלגה רומנטית ואמרתי לה שזה פשוט הדבר היפה ביותר שהייתי יכול לחשוב עליו כדי להפתיע אותההסברתי לה שהפלגה רומנטית משלבת גם הנאה מהטבע, גם ארוחה טובה, וגם אווירה רומנטית ומיוחדת ולכן בחרתי להפתיע אותה דווקא באירוע שכזה. היא חייכה ואמרה שהפלגה רומנטית היא הרעיון הכי טוב שהיה לי בזמן האחרון. כשחזרנו לחוף אחרי הפלגה רומנטית מוצלחת כל כך, הקברניט החייכן נפרד מאתנו וצפינו בו כשקשר את היאכטה בחזרה למזח וצעד לאיטו על החוף. תהיתי לעצמי אילו מין חיים נפלאים אלו, לצאת כל יום להפלגה רומנטית וליהנות מכל מה שיש לים להציע בכל דקה ובכל שעה. כשאמרתי זאת לרונית היא אמרה שאולי נצא להפלגה רומנטית נוספת שוב בקרוב. מאז היום ההוא, אנחנו יוצאים פעם בכמה חודשים להפלגה רומנטית, ומשחזרים את הרגעים היפים של אותו יום שבו הפתעתי את אשתי אחרי נישואינו. בכל פעם מחדש הפלגה רומנטית ממשיכה לרגש אותנו, ואנחנו נהנים מכל רגע.