הפלגה רומנטית עם ארוחה

אם הים מושך אתכם והפלגה ביאכטה נשמעת לכם כמו פנטזיה רחוקה, אנחנו כאן כדי לממש לכם את החלום, הפלגה רומנטית עם ארוחה בעלות שווה לכל כיס בהתאם לתקציב שלכם.

הפלגה רומנטית עם ארוחה על היאכטה גלי נעמה מתאימה לזוגות רומנטיים שרוצים להעצים את אהבתם כמתנה לבני הזוג שהם אוהבים, אפשר לשלב את ההפלגה עם הצעת נישואין מקורית או מתנת יום הולדת מיוחדת, או סתם כי בא לכם לשבת על המים עם ארוחה מפנקת ולשוט לעבר שקיעה באופק.

ביאכטה שלנו יש סלון מפואר, 3 חדרי שינה זוגיים, מזגן, טלוויזיה, D.V.D,  מטבח מאובזר, שירותים ומקלחת.

רוצים לראות את היאכטה המפוארת, היכנסו לקישור תמונות יאכטה גלי נעמה

הפלגה רומנטית עם ארוחה – מה מקבלים?

אתם מגיעים בשעה שקבעתם ליאכטה המפוארת גלי נעמה שעוגנת במרינה הרצליה, הסקיפר שלנו יערוך לכם קבלת פנים עם שתייה קלה מרעננת, שלט מזל טוב שפתוח בכניסה ליאכטה וארוחה בהתאם לתפריט שהזמנתם.

תוזמנו לשבת לאכול ביאכטה מעל המים בפרטיות מוחלטת כשהיאכטה עדיין עוגנת במרינה והסקיפר יגיש לכם את הארוחה כולל שמפניה ושתייה, ישים מוסיקת רקע שאתם אוהבים ועזוב אתכם לבד על היאכטה עד שתסיימו את הארוחה.

בסיום הארוחה תוכלו לקרוא לסקיפר שלכם שיהיה ביאכטה סמוכה, הוא יפנה את השולחן ותצאו להפלגה רומנטית ללב ים, בערב בשקיעה המרהיבה השמיים צבועים בארגמן ורוח מלטפת אתכם עם מוסיקת רקע רגועה, ואז בשלב הזה נכנסים לאווירת החופש המושלם

ארוחות רומנטיות ביאכטה גלי נעמה – שפע של אפשרויות

ארוחה חלבית הכוללת ביצים, סלטים, ממרחים ומטבלים, לחם הבית, מיץ תפוזים, מים מינרליים, וקפה הפוך.

ארוחת גבינות הכוללת פלטה של גבינות מסוגים שונים, ירקות וזיתים, פירות העונה, יין, מיץ תפוזים ומים מינרליים.

ארוחה בשרית לפי בחירה סטייק אנטריקוט, שניצל, חזה עוף, פרגיות, כולל תפוחי אדמה חתוכים, מבחר סלטים גדול, לחם הבית, שמפניה, מיץ תפוזים ומים מינרליים.

הפלגה רומנטית עם ארוחה
ארוחת גבינות
ארוחה בשרית
ארוחה עם נקניקיות וקבנוס