הצעות נישואין מקוריות רעיונות

התנשאי לי" הוא צמד מילים מרגש שכל אישה מחכה לו בכיליון עיניים. כל אחת מדמיינת את הרגע שבו אהובה יכרע ברך בפניה ויבקש את ידה. חלק מהנשים זוכות לקבל הצעות נישואין מקוריות ומושקעות וחלקן נאלצות להסתפק בהצעות פשוטות יותר, אם בכלל. בשנים האחרונות אנו שומעים עוד ועוד על הצעות נישואין מקוריות, מוזרות, מפתיעות ומושקעות להחריד. לא ברור איך מצליחים הגברים להמציא מחדש את הגלגל בכל פעם ולהפציע עם רעיונות חדשים, אבל כנראה שבתחום זה ישנם אינסוף רעיונות של הצעות נישואין מקוריות. הרי לפניכם אוסף נבחר של סיפורי הצעות נישואין מקוריות במיוחד שאספנו בדרך:

הצעות נישואין מקוריות בנוסח תקופת האבן

הבחור הכין סיפור כיסוי ונסע לאחד המסלולים בדרום הארץ, שם טיפס על צוק ולאחר מכן ירד בשביל וכתב עם אבנים את ההצעה כך שרואים אותה מהצוק. יום לאחר מכן הוא נסע עם הבחורה לטייל באותו מסלול (הטיול היה מתוכנן ביחד) ואז בהגיעם למרומי הצוק הוא הצביע כבדרך אגב על השביל עם מילות ההצעה.

הצעות נישואין מקוריות בנוסח "מן הפח אל הפחת"

הסיפור הבא מראה עד כמה רחוק מסוגלים גברים ללכת בשביל לעשות הצעות נישואין מקוריות: הבחורה יצאה מביתה כששקית הזבל בידיה ופניה לפח הזבל מהסוג הירוק הנפתח. בהרימה את המכסה צץ אל מול פניה הנדהמות הבחור ובידיו שלט? "אם לא תינשאי לי אלך לגור באשפתות". למי שתוהה, הוא דאג כמובן לנקות את הפח בטרם נכנס אליו.

הצעות נישואין מקוריות בנוסח "לצאת מהקופסה"

בסיפורים רבים של הצעות נישואין מקוריות מגיש הגבר לאהובתו טבעת בתוך קופסה כזו או אחרת. הבחור הבא החליט לצאת מהקופסה – תרתי משמע: הבחורה הגיעה הביתה וגילתה קופסה ענקית ובתוכה הסתתר אהוב ליבה לבוש חולצה ועליה כתוב "התנשאי לי". קצת מזכיר את הבחור הקודם שיצא מהפח, רק הפעם קצת יותר סטרילי.

הצעות נישואין מקוריות בנוסח "נמלטים"

הצעות כאלה הן מסוג הצעות נישואין מקוריות המצריכות כישרון משחק וחבר טוב. הבחור הבא ביים הצגה שלמה: תוך כדי שהוא נוסע באוטו עם חברתו פתאום צצה מאחוריהם ניידת וקראה להם לעצור. לתדהמת הבחורה החבר שלה לא עצר והחל "לברוח" מהניידת. היא נלחצה וצעקה עליו אבל הוא המשיך בשלו עד שהניידת "השיגה" אותם. הבחורה הייתה כבר היסטרית לגמרי ולא הבינה מה קורה. השוטר הוציא אותם מהאוטו וערך בו חיפוש, ואז "מצא" קופסה באוטו ושאל אותם מה זה. הבחור שתק והשוטר פנה לבחורה שכמובן לא ידעה במה מדובר והייתה מבוהלת לחלוטין, ואז השוטר פתח את הקופסה לעיניהם ובתוכה הייתה טבעת. "מה דעתך על הטבעת?" שאל אותה השוטר, והבחורה התבלבלה לגמרי כשלפתע כרע אהובה ברך לפניה וביקש את ידה, ורק אז היא הבינה שמדובר בהצגה. בתכנון המקורי השוטר היה אמור לאזוק את ידיו של הבחור ולהאשימו בגניבת הטבעת, אך הבחור ריחם על חברתו והחליט שלא להבהילה יתר על המידה, אבל גם כך הוא בהחלט נכנס לאוסף הנבחר של הצעות נישואין מקוריות.

הצעות נישואין מקוריות במהירות הבזק

תוך כדי נסיעה מפלצתית ברכבת הרים מהמפחידות בעולם צעקה הבחורה על הגבר שהיא תהרוג אותו והוא בתגובה ביקש את ידה. ישנם עוד סיפורים רבים של הצעות נישואין מקוריות, על רובם בטח שמעתם או שאתם מכירים גרסה זו או אחרת שלהם. בחלק מהרעיונות נעשה שימוש כה רב עד שהם כבר חדלו להיות הצעות נישואין מקוריות וכבר הפכו לנדושים. חמשת הסיפורים שהוצגו לעיל מצאו חן בעיני, מה גם שהם כמעט ולא דרשו השקעה כספית מוגזמת בשביל להציע הצעות נישואין מקוריות.