הפלגות יוקרה ביאכטה במחנה קיץ

מדי קיץ מתקיימים ברחבי העולם מאות מחנות קיץ שונים ומגוונים, בהם משתתפים אלפי ילדים מכל רחבי העולם. כבר שנים שמחנות הקיץ תפשו להם מעמד כבוד בחברה המערבית. ואלפי ילדים ונערים מחכים שתיגמר שנת הלימודים כדי שיוכלו לארוז מזוודה גדולה ולהיפרד ממשפחתם, הוריהם, למשך חודש או חודשיים של כייף רצוף מלא חוויות חדשות ומיוחדות.

מה הם מחנות קיץ?

מחנות קיץ הם מחנות הנערכים בקיץ בחופשת הלימודים השנתית. מחנות קיץ מיועדים לילדים ונערים, בכל רחבי העולם בני אותו הגיל פחות או יותר. ישנם סוגים שונים של מחנות קיץ, למשל מחנות קץ של טיולים ושטח או מחנות קיץ של תעופה וחלל. וישנם מחנות קיץ כללים. המשותף בין כל מחנות הקיץ הוא התבנית הקבועה, בה ילדים עוזבים את בית הוריהם ומגיעים למבני נוער בהם הם ילונו עם שניים או שלושה שותפים לחדר במשך חודש או חודשיים. יאכלו בחדר אוכל ביחד עם כל שאר הילדים. יפעלו תחת אותו סדר יום ושבוע המונחים על ידי מדריכי המחנה, וייהנו מכל האטרקציות ופעילויות המהנות והמיוחדות שמציע המחנה. לונה פארק, ביקור במוזיאון, הפלגות יוקרה ביאכטה, טיסה בשמי הארץ ועוד

מה המטרה של מחנות קיץ

המטרה של מחנות קיץ היא להעשיר ולהרחיב את תחומי הידע והעניין של הילדים, להפגיש אותם לחברים פוטנציאלים חדשים, להכיר להם חלק נוסף בעולם. ללמד אותם להיות אחראים ובוגרים, מתחשבים וסבלניים. כל זה נעשה במסגרת כיפית מהנה עבור הילדים אשר סיימו את שנת לימודיהם ויוצאים לחופש. מחנות קיץ טובים מאוד גם עבור ההורים של הילדים הרוצים לצאת לחופש וליהנות מפרטיות של זוג נשוי בלי ילדים.

איפה יש מחנות קיץ?

מחנות קיץ קיימים כמעט בכל מדינה בעולם המערבי. כל מדינות אירופה, מדינות ארה"ב ודרום אמריקה. יפן, סין ומדינות נוספות באסיה. מחנות קיץ מיוחדים יהיו לפי ההקשר המיוחד שלהם. למשל מחנות קיץ שעוסקים בים יהיו לרוב על יד הים, מקום בו יעגנו סירות ושעליהם יפליגו ילדים הבאים למחנה. מחנה קיץ העוסק בשטח ובטיולים יהיה ממוקם בקרבת יער או פארק טבע, ככה שילדים יוכלו לצאת לטיול לשטח ללא נסיעה ארוכה לצורך כך.

למי מיועדים מחנות קיץ?

מחנות קיץ מיועדים לכל הילדים, הנערים והנערות, אשר רוצים לבלות ולחוות חוויה מיוחדת ומגוונת בחופשת הקיץ שלהם. לכל אלו הרוצים להיות עצמאיים ובוגרים. מקבלי החלטות, ומפלסי דרך אישית. לכל אלו האוהבים נושא מסוים, מיועדים מחנות קיץ המתמחים באותו נושא. למשל לילד שמוסיקה היא אהבתו, יהיה מושלם להגיע למחנה קיץ המתעסק במוסיקה ולכל הנערים המגיעים אליו שפה משותפת ואהבה משותפת. מחנות קיץ הם חוויה מיוחדת במינה. מומלצת לכל ילד, נער ונערה ברחבי העולם, אשר רוצים שחופשתם תהיה מהנה ומוצלחת, ומלמדת.