הצעת נישואין על יאכטה במקום הראשון

אף אחד לא סתם שולף את הטבעת ואומר בנון שלנטיות "יאללה, מתחתנים." בשנים האחרונות מדובר בהפקה רצינית, נוצצת, גדולה כמעט כמו החתונה עצמה ללא ספק הצעת נישואין על יאכטה מגלם בתוכו את כל הזוהר והאדרנלין של הצעה מרגשת, אבל יש עוד אפשרויות. אז מה הטרנדים החזקים היום? איפה מציעים ומה עושים? הנה כמה רעיונות. אגב, אנו כותבים בלשון זכר אך כמובן שזה פונה גם לנשים.

מקום חמישי: בבית, מול הטלוויזיה, על ארוחה ביתית טובה ובקבוק יין

אם המקום הראשון של הרשימה הוא הצעת נישואין על יאכטה, המקום האחרון אבל מכובד בפני עצמו זאת הצעת נישואין ביתית, כיפית, מול סדרה ששניכם אוהבים או סרט רומנטי אהוב. המלצה: אם היא טיפוס שנרדם מול הטלוויזיה, תציע לה נישואין בתחילת הסרט.

מקום רביעי: בחיק הטבע, על צלע הר

אם אתם אנשים שאוהבים טבע וטיולים, פיקניק בחוץ הוא הזדמנות נהדרת להציע נישואים. אתה יכול לחכות עד שתהיו על קצה הר או גבעה, ואז לשלוף טבעת, ולהגיד לה שאתה רוצה לטייל אתה כל חייך. המלצה: אם היא תגיד לך לא, הירידה חזרה תהיה מאד איטית, אז תהיה בטוח שהיא תגיד לך כן.

מקום שלישי: באמצע פעילות אדרנלין סוערת

אם אתם אוהבים אקשן ואקסטרים, הנה רעיון מגניב: להציע לה באמצע סנפלינג, או על רכבת הרים. תבחר את הרגע הנכון, ולך על זה. המלצה: שים לב שרוב האנשים, כשהאדרנלין מטפס להם בגוף, נוטים להגיד כן ולהתלהב בלי להתעמק יותר מדי בשאלה. תבדוק לאחר מעשה שהיא זוכרת על מה ענתה כן. אגב, גם המקום הראשון ברשימה, הצעת נישואין על יאכטה, משלב אקשן ואדרנלין, אז אולי תדלגו ישר לסוף הרשימה.

מקום שני: לביים סצנה רבת משתתפים

מכירים את הסצנות האלה בסרטים, שבהם אנשים אקראיים (לכאורה) ברחוב ובבתי הקפה מתגלים כרקדנים מיומנים, ופוצחים בשיר וריקוד שמסתיים ב"הינשאי לי"? אז אפשר לביים סצנה כזאת, זה די מגניב. המלצה: שים לב מראש שבת הזוג שלך אוהבת דברים כאלה. יש נשים שמרוב מבוכה פשוט בורחות מזירת הפשע. בנוסף, גם בהפקת הצעת נישואין על יאכטה אפשר להכניס את סצנת הרקדנים ההמונית, לפני העלייה ליאכטה.

מקום ראשון: הצעת נישואין על יאכטה

הצעת הנישואין הגדולה, המסעירה והמתגמלת מכולן. היחידה שמשלבת הכל, בעצם: גם ארוחה טובה עם יין, גם טבע וים, גם אדרנלין וכיף, גם אפשרות לסצנת ריקודים במרינה, לפני העלייה להפלגה. הצעת נישואין על יאכטה מתחילה בקבלת פנים, שאליה אתם יכולים להזמין את בני המשפחה והחברים, עם שלט "התנשאי לי?", פרחים ושטיח אדום. לאחר שאתם עולים ליאכטה אתם מתכבדים בשמפניה וארוחה מאחת המסעדות, אתה יכול לשלוף טבעת אל מול השקיעה המהממת מול חופי הרצליה, ולאחר מכן אתם יכולים לקפוץ לים, לשחות, לצוף על אבובים או סתם להשתזף.