הפלגה זוגית מומלץ לכולם

הפלגה זוגית תמיד נשמעה לי דרך נעימה לציין מאורע כמו יום הולדת או יום נישואים, אבל עד לפני כמה שבועות מעולם לא התנסיתי בה. הפלגה זוגית הייתה רעיון שהציעה לי אחותי כששאלתי אותה מה היא מציעה לי להעניק לאשתי לכבוד יום הנישואים העשרים שלנו. אחותי חשבה כמה ימים, ואז צלצלה אלי ואמרה: פשוט תיקח אותה להפלגה זוגית. באותו רגע ידעתי שצריך לשים את הרעיונות האחרים שהיו לי בצד ולצלצל לבעל היאכטה להזמין הפלגה זוגית לי ולאשתי. הפלגה זוגית לשבוע הבא, בבקשה, אמרתי לו, והתחלתי לדמיין את החיוך של אשתי כשתגלה איזו הפתעה עשיתי לה. אתה לוקח אותה להפלגה זוגית? שיחקת אותה, אמרו החברים כשספרתי להם על ההפתעה שאני מכין לאשתי. את יום הנישואים חילקנו כך: אשתי אחראית על שעות הבוקר והצהריים של היום, ואני מקבל פיקוד החל משעות אחר הצהריים. לא סיפרתי לה שמצפה לה הפלגה זוגית, אבל אמרתי לה שאני מכין משהו מיוחד.

התעוררנו בבוקר

אשתי הכינה לנו ארוחת בוקר טעימה וישבנו יחד על המרפסת לאכול. בילינו את היום בטיול נעים בפארק ובארוחת צהריים נהדרת, עד שהגיעה השעה בה קבעתי לנו הפלגה זוגית. הגענו למרינה בהרצליה, ואשתי חייכה: "איזה רעיון נהדר! נבלה את כל אחר הצהריים בטיול ואז בערב נשב במסעדת דגים טובה!". חייכתי, ולא גיליתי לה שיש הפלגה זוגית בדרך לשם. היא נראתה מופתעת מאוד כשליד אחת היאכטות עצרתי, חייכתי ואמרתי לה: "בבקשה – זאת היאכטה שלנו. אנחנו יוצאים לעשות הפלגה זוגית". אשתי התרגשה מאוד – אחרי הכל המתנה הכי רומנטית שיש ליום הנישואים היא הפלגה זוגית. עלינו יחד לסיפון, החזקנו ידיים, ויצאנו לדרך. זמן ההפלגה עבר בנעימים – הרגשנו כאילו זה לא יום הנישואים העשרים שלנו, אלא השני או השלישי. היינו שוב יחד בסיטואציה רומנטית, הפלגה זוגית, רחוקים מכל העולם ומכל הצרות. כשהגענו בחזרה לנמל הודינו לבעל היאכטה על הפלגה זוגית קסומה שהעניק לנו, וירדנו מאושרים מהסיפון. טיילנו קצת בנמל כשאשתי לא הפסיקה להתרגש, הפלגה זוגית! איזה רעיון מקסים, ואחר כך, כשהחשיך, ישבנו יחד במסעדה. יום הנישואים שלנו היה מקסים ונפלא. בראש ובראשונה בגלל האהבה ביני לבין אשתי. אבל כל אהבה, טובה ככל שתהיה, צריכה חיזוק מדי פעם. במקרה שלנו, יום הנישואים הנעים שבילינו יחד, ובמיוחד הדובדבן שבקצפת- הפלגה זוגית- עשו את העבודה היטב. ימים אחר כך המשיכה אשתי לספר לכל החברות בטלפון על ההפתעה שציפתה לה במרינה הפלגה זוגית רומנטית. עד היום, כמה שבועות אחרי, אנחנו ממשיכים לדבר על כמה נעים לערוך מדי פעם הפלגה זוגית, ומנסים לתכנן מתי נעשה זאת שוב. ולכל הגברים והנשים שרוצים לתת מתנה רומנטית ליום הנישואים, אני ממליץ בחום רב על הפלגה זוגית.