הפלגה רומנטית לזוג מה המיוחד

כל הפלגה היא קסומה ומיוחדת. היציאה ללב ים, מסע לעבר אופק רחוק בתוך סירה קטנה המתנדנדת מצד לצד. הפלגה רומנטית לזוג היא הפלגה פרטית המאפשרת לבני זוג לצאת למסע של אהבה אל תוך הים.

מה ההבדל בין הפלגה רומנטית לזוג ובין הפלגה רגילה?

ההבדל בין הפלגה רומנטית לזוג להפלגה רגילה הוא שבהפלגה רגילה יש מספר רב של אנשים,
ואין תשומת לב מיוחדת לפרטיות הזוג. הזוג הם רק עוד שני אנשים מתוך קבוצה של אנשים המפליגים יחדיו. זאת הסיבה שהפלגה רגילה שונה מאוד מהפלגה רומנטית לזוג באיכות החוויה שהיא מאפשרת, ובהתקרבות בני הזוג אחד לשנייה והעמקת הקשר.

היכן מומלץ להפליג הפלגה רומנטית לזוג?

המקומות הכי מתאימים להפלגה רומנטית לזוג הם אזורים של איים. במקומות כאלו ההפלגה מתקדמת והנוף כל הזמן משתנה. אזורים נוספים שיהיו טובים עבור הפלגה רומנטית לזוג הם אזורים בהם חוף הים מאוד יפה ונגיש שאפשר לרדת ולהתפרקד על החול החם. מקומות נוספים הם אזורים בהם ישנם הרבה מאוד סוגי דגים קטנים וגדולים, מקום זה יהיה מרתק ובו בזמן ייצור אווירה טבעית, חיה ורומנטית.

לאן מומלץ להפליג בהפלגה רומנטית לזוג?

ישנם מקומות רבים בעולם בהם ההפלגה הרומנטית יכולה להיות מדהימה. האיים בתאילנד הם אזור עם הרבה תיירים, עם נוף מהמם, ואווירה קסומה, מתאימה מאוד לזוגות היוצאים להפלגה. האיים ביוון גם הם אזור מעולה עבור הפלגה רומנטית לזוג. מזג האוויר מושלם, הנוף מיוחד ומגוון וההרגשה נינוחה ושלווה. אזור הקריביים גם הוא מלא מקומות מעולים להפליג בהם, מלאי הרפתקאות, מסתורין, ותחושה של סיפור אגדה ואהבה.

מה משך הזמן המומלץ להפלגה רומנטית לזוג?

משך הזמן של הפלגה רומנטית לזוג יכול לנוע בין כמה שעות לכמה ימים. הפלגות של כמה שעות מומלצות להיעשות בשעת אחר הצהריים, כך שהשקיעה תגיע בזמן שיהיו בני הזוג בלב ים, לבדם, זה עם זו, או בשעות הבוקר המוקדמות בהן לרוב הים שקט ונוח, הפלגות ארוכות יותר יכללו בתוכן זריחות מהממות, ארוחות בוקר מפנקות, זמן השתזפות וזמן מנוחה, קריאת ספרים והירגעות של ים.

מהי התקופה הטובה עבור הפלגה רומנטית לזוג?

אם אנו מדברים על הפלגה רומנטית לזוג בגזרת חופי ישראל, אז למעשה כל השנה זו תקופה טובה להפלגה, מפני שבארצנו אין חורף קשה וברוב הימים בחורף הים נוח והשמש זורחת, הידעתם שבתקופת החורף כאשר אין סערות הים אפילו נוח יותר מתקופת הקיץ? ולכן להפלגה רומנטית לזוג ניתן לצאת בארצנו בכל עונות השנה, הדבר אינו דומה להפלגה רומנטית בחו"ל, שם החורף קשה יותר וקר, ולכן מומלץ לבחור את תקופות ההפלגה בהתאם לעונות השנה החמות וכמובן להתחשב במקומות בהם יש עונות של הוריקנים וסופות עונתיות שבהם ממש לא מומלץ להיות בים בהפלגה.

הפלגה רומנטית לזוג הדבר האמתי!

הפלגה רומנטית לזוג שוברת שיגרה, מעוררת תחושות לב, מאתגרת, ומלמדת רבות. מומלץ בחום לכל זוג אשר רוצה להעניק לעצמו מתנה של חופשה חלומית, מלאה הנאות ופינוקים, לצד מסע של קשר ואהבה.