הפעם הראשונה הצעת נישואין על יאכטה

נועה הייתה בחורה  סקרנית ונועזת  אשר הספיקה לבלות בכל אירופה. היא ביקרה במוזיאונים, צילמה נופים מרהיבים ביופיים, ביקרה בסין, בארצות הברית, בהודו, קפצה בנג'י, רכבה על סוסים, רקדה ג'ז, ניגנה קצת על פסנתר, טעמה, קנתה והריחה כל מה שהיה ונקרה בדרכה. כל חבריה של נועה היו בטוחים כי אינה יודעת מהו פחד, אך נועה ידעה היטב. הדבר היחידי ממנו פחדה היה הפלגה בים. היא לא ידעה למה היא פוחדת מההפלגה אך כאשר הוזמנה ליום הולדת אשר נערך על יאכטה, אמרה שהיא חולה ולא הגיעה. איש לא העלה בדעתו שנועה מפחדת מהפלגה. אפילו לא הוריה.  בגיל עשרים ושבע, החלה נועה לצאת עם אודי. אודי אהב את הים מאוד. היו לאודי שני חברים טובים אהוד וערן. אהוד הציע הצעת נישואין על יאכטה לפני שנתיים וערן, הלך בעקבותיו והציע גם הוא הצעת נישואין על יאכטה, לפני שנה בדיוק. מפני שהיו הצעותיהם של חבריו מרגשות ביותר הם המליצו לאודי להציע גם הצעת נישואין על יאכטה. אודי אמר להם שהוא באמת חושב על כך. הוא לא ידע על הפחד של נועה. למען האמת לא יכול היה אודי לדמיין שחברתו מפחדת ממשהו.  אותה הצעת נישואין על יאכטה הגיעה בהקדם. אודי ידע כי הוא רוצה לחיות עם נועה. למרות שהיו יחדיו רק חצי שנה, הספיק לו הזמן הקצר משום שהוא ידע שזה זה. הוא צלצל לחברת היאכטות והזמין שייט קסום בתוספת גבינות ושמפנייה. כמו כן, הציעה לו המזכירה להביא דיסק אישי מהבית אודי הביא דיסק אשר הכיל את השיר: לאורך הים. הוא חשב שזהו שיר מתאים.

הצעת נישואין על יאכטה נועה בהיסטריה

אודי תכנן את אותה הצעת נישואין על יאכטה עד לפרט האחרון. הוא אסף את נועה מהעבודה וקשר את עיניה בבנדנה כחולה. לא לפתוח" הוא ביקש. נועה אחזה בידו ועלתה על היאכטה. לאחר כמה דקות החלה היאכטה להפליג ואודי הסיר את הבנדנה מעיניה. הצעקה אשר נשמעה, הבהילה אפילו את הדגים. הסקיפר רץ מיד אל כיוונם של בני הזוג ושאל מה קרה, אודי לא הבין מה הספיק לפספס ונועה החווירה לגמרי. בהיסטריה הסבירה לו כי היא פוחדת מהפלגות בים.

הצעת נישואין על יאכטה וואלה זה כיף

 אודי הרגיש רע אך הצליח להתעשת. הוא החליט לנסות ולהבין ממה נובע הפחד. הוא הושיב את נועה והחל לדבר אתה בקול מרגיע. לאחר מכן, החל להצחיק אותה ולפתע היא הבחינה כי עברה שעה שלמה, ושום דבר לא קרה, אני אפילו ממש נהנית, אמרה בפליאה. נכון השיב אודי ושאל: מה ציפית שיקרה? לאחר שעתיים הציע אודי לנועה נישואין. הוא כרע על ברכו תחת השמיים הנוצצים ואמר: נועה שלי, התכוונתי להציע לך רק הצעת נישואין על יאכטה אך נראה שהצלחתי גם להציע נישואין וגם לעזור לך להתגבר על הפחד. מקווה כי אמשיך לעזור לך להתגבר עם פחדים במשך כל החיים. נועה נהנתה מאוד מאותה הצעת נישואין והחלה לאמץ את השייט כתחביב חדש ומשחרר.