הצעות נישואין אל חשש

הוויכוח הסוער בין צחי ובין אמו נשמע בכל השכונה. "מה מפחיד כל כך בעניין הצעות נישואין צחי?" צעקה האם המבוגרת שכבר אבדה לה הסבלנות. היא התייאשה מבנה רואה החשבון אשר כל יומו מוקדש לעבודה במשרד ונמאס היה לה לכבס לו את התחתונים.

"אתה כבר בן שלושים וחמש צחי! מה יקרה כאשר אני אלך?" הצטווחה האם. "אמא אל תדברי ככה", ענה בנה בנימוס, בעודו מנסה להרגיע את רוחה הסוערת. "זה שאני לא אדבר על זה לא ימנע מיומי להגיע!" חבטה אמו בשולחן וצעקה בשל המכה אשר קיבלה מהחבטה.

צחי יצא מהבית והחל לשוטט בעירו. הוא ניסה לחשוב עם עצמו מדוע הוא מפחד מכל העניין אשר כרוך בהצעות נישואין. הוא יצא עם מישהי, אך לא דיי זמן. לא דיי זמן בשבילו. שנתיים לא היו זמן מספיק בשביל צחי. כל חבריו חשבו כמו אימו מכיוון שהם כבר התחתנו והיה להם קשה לראות איך צחי אפילו אינו גר לבדו או עם חברתו.

האמת היא שלצחי פשוט היה נוח. הוא לא היה מחובר יותר מידי אל הרגשות שלו והצעות נישואין נותרו עבורו בגדר בועה רחוקה. כמו כן, חברתו הייתה כמוהו, היא לא חשה בדחיפות לקבל הצעת נישואין והעובדה כי כל חברותיה כבר זכו לקבל הצעות נישואין לא הסירה שינה מעיניה הירוקות.

הצעות נישואין- הפלא

יום אחד, קרה פלא. הפלא התרחש כאשר הגיע צחי לגיל שלושים ושש. או אז התהפך ראשו והוא החליט להתחתן. לא ברור מה קרה אך ההחלטה נפלה  והוא רצה להציע לחברתו נישואין כמו שהציעו הצעות נישואין בעבר, בפשטות .

החברים לא ידעו על כך דבר, צחי לא רצה שום כאב ראש, גם אמו גילתה זאת רק ביום החתונה. "מי שיבוא לחתונה  יבוא". החליט צחי. בסופו של דבר, למרות כל האפשרויות אשר קיימות עבור הצעות נישואין, בחר צחי לכרוע ברך ולהציע לחברתו נישואין יחד עם כוס הקפה והעוגה של שעה ארבע אחרי הצהריים. היא אמרה כן והם התחבקו.

אולי הייתה שם אהבה, אולי הייתה שם חיבה, אולי זה פשוט היה נוח, אך מה שבטוח במקרה של צחי וחברתו מין מצא את מינו. הם היו זוג פשוט, ללא התלהבות וללא דיכאון, זוג שאהב סנדוויץ ולא נהנה ממסעדות, זוג שלא יצא הרבה, לא שמח מידי ולא כאב מידי. הם היו פשוט מתאימים.

מסיפור זה נוכל ללמוד כי לכל סיר יש מכסה. תוכלו לבחור בין הצעות נישואין רבות את הצעות הנישואין אשר יתאימו לכם ולבני הזוג שלכם, כל מה שתרצו אפשרי ומקובל. אם אתם אנשים שאוהבים פשטות, בחרו בין הצעות נישואין פשוטות, אם אתם זוג נלהב בחרו בהצעת נישואין מלהיבה, הכל פתוח והרשות נתונה.

העולם מלא בדגים ואסור להתייאש, אפילו אמא של צחי אמרה שכל מה שרצתה לבסוף התממש