הצעת נישואין בחירה אישית

הצעת נישואין היא חוויה ייחודית, בימינו ניתן לקבל הצעת נישואין מספר פעמים בחיים במידה והתמזל מזלכם ומצאתם את אהוב או אהובת לבכם לחיים, ייתכן ותחוו את הצעת הנישואין פעם אחת בלבד. הצעת נישואין תיזכר בלבכם תמיד, ייתכן ותזכרו את כל הפרטים הקטנים, כמו למשל: מה לבשתם, לאן הבטתם, האם היה נוף, האם ההצעה נעשתה בבניין, בגינה, במסעדה וכמובן מה המציע או לחילופין המציעה אמרו. המילים עשויות להיות קיטשיות, סתמיות מרגשות, מביכות ועוד. לא משנה מה יאמר שם, סביר כי אתם תזכרו. (לפחות הנשים אשר בינינו יזכרו).

משעשע ביותר לגלות כי ישנם זוגות אשר זוכרים סיפורים שונים זה מזה

הדבר מתמיה אך בכל זאת קורה ולא מעט: הגבר זוכר למשל הצעה מסוימת בגינה, בעוד האישה זוכרת הצעת נישואין בים, לא ברור מדוע זה קורה אך מדובר בעובדה, שאלו אנשים ואולי, תוכלו להיווכח בעצמכם. הצעת נישואין עשויה להיות פשוטה, קטנה, אינטימית, פומבית ואפילו ספונטנית. לחלופין, יכולה הצעת נישואין להיות מתוכננת עד לפרטי פרטים ואף להגיע לממדי הפקה בפני עצמה באמצעות תזמורת, שיר מיוחד, שיט על יאכטה לאור הירח, ארוחה רומנטית, ועוד. חשוב ביותר להתאים את ההצעה לבן זוגך ולא להציע נניח קפיצה עם בנג'י לאהובתך במידה והיא סובלת מפחד גבהים. לחלופין, אם אהובך חובב ספורט, תוכלי לבצע הצעת נישואין במהלך משחק ספורט של קבוצה אהובה או במהלך טיול רגלי, טרק, טיול טרקטורונים ועוד.

לא משנה כיצד תבחרו לבצע הצעת נישואין

חשוב שתעשו משהו מקורי במהלכה, משהו שיהיה אישי ומיוחד רק שלכם. למילים למשל, יש כוח עצום. נסו לכתוב את תחושותיכם, רגשותיכם ורצונותיכם לעתיד. כמו כן תוכלו לכתוב את חלומותיכם ותקוותיכם לעתיד המשותף. חובבי הצילום יכולים לצלם תמונה מיוחדת ולהקדיש לאהוביהם, הרקדנים יכולים להכין ריקוד קטן, הציירים יכולים לצייר את אהבתם ועוד. לכל אחד ואחד יש את תחומי העניין ויכולות ההבעה הפרטיות שלו. חשוב ביותר לבצע הצעת נישואין מתוך רצון ובחירה אישית. אדם אשר מציע נישואין מתוך תחושת חובה וללא רצון, לא יהיה אדם מאושר בנישואיו. לחצי ההורים מובנים לכולנו אך בסופו של יום עלינו להחליט בעצמנו מה טוב ונכון עבורנו. אנחנו חיים למען עצמנו ולא למען אבינו או אמנו. במידה ונבחר להקים משפחה, חשוב שנרצה בכך בכל לבנו, אחרת ייתכן מאוד כי נגדל את ילדנו ללא האהבה הראויה והדרושה להם. הצעת נישואין היא תחילתה של דרך, היא יכולה להלחיץ, היא יכולה להיות ברורה, היא יכולה להיות פתאומית ולרגש עד דמעות, היא יכולה להיות מובנת מאליה, יכולה להפתיע ויכולה להיות ייחודית. מדובר בבחירה שלכם וחשוב שתעשו אותה מכל הלב ומתוך רצון טהור