הצעת נישואין מקורית בסרט

סנדי ובר, החבר שלה, הלכו לסרט. הם היו רגילים לצאת אל הסינמה סיטי בכל יום חמישי. מכיוון שבר אהב סרטי מתח מלאי פעולה וסנדי אהבה קומדיות רומנטיות וקיטשיות, החליטו השניים כי יעשו חלוקה הוגנת, שבוע אחד ילכו לסרט פעולה ושבוע לאחר מכן ילכו אל קומדיה רומנטית. השבוע היה תורה של סנדי והיא בחרה ללכת לסרט, החתונה של החבר שלי. (כן, זה היה מזמן..) הם התיישבו בשורה החמישית, האולם היה מלא למדי והסרט התחיל כרגיל, לאחר הפרסומות. במהלך הסרט נדמה היה לסנדי שבר נהנה. הוא אפילו צחק פעם אחת והיא הופתעה מאוד מכיוון שבר מעולם לא צחק במהלך הצפייה בסרטי הקומדיה. בר לא באמת נהנה בסרט, אבל הוא כן נהנה מהציפייה, הוא תכנן הצעת נישואין מקורית. בר היה בטוח שזו תהיה הצעת נישואין מקורית מפני שלא הכיר איש אשר ביצע הצעה כזאת לפניו.

הוא היה דרוך ומתוח

היה חשוב לו שהכול יתנהל כשורה. הוא אהב את סנדי מאוד. הם הכירו לפני שנה באוניברסיטה. הוא ניגש לספרייה לצלם חומר למבחן והיא ישבה שם בשקט וקראה ספר. מכיוון שהיו חסרים לו כמה שקלים, הוא התרוצץ במשך מספר דקות בחוסר שלווה וחיפש בכיסיו. היא שאלה אותו האם קרה לו משהו. אז, במבוכה קלה, אמר לה שחסר לו כמה שקלים והיא מיד נתנה לו. מכיוון שהייתה יפה למדיי, החליט להציע לה לצאת. הוא שאל אותה כיצד יוכל להחזיר לה את הכסף והיא אמרה שאין צורך בכך, אך הוא התעקש. בחזרה אל האולם בעודו יושב בקולנוע ומתכנן מה יבוא המשך, הפתיעו אותו הכתוביות, מפני שהסרט נגמר.

אז זה הגיע

הצעת נישואין מקורית ריצדה על פני המסך : "סנדי שלי, התנשאי לי?" כל הנשים אשר בכו בעקבות הסרט, החלו לבכות מהתרגשות בפעם השנייה. בני זוגן של הנשים הביטו בבר אשר כרע על ברך וביקש את ידה של סנדי. סנדי צעקה בהתרגשות והחלה לבכות מאושר. "איזו הצעת נישואין מקורית בר!" היא הייתה המומה לגמרי. יש לציין כי הצעת נישואין מקורית זו נמשכה וכאשר יצאו בני הזוג מהאולם חיכתה להם תזמורת של שלושה נגנים אשר נשאו בלונים. בר בהחלט השקיע. נצנצים התעופפו לכל עבר והאנשים אשר הסתובבו במקום עצרו והביטו בזוג המאושר. הצעת נישואין מקורית אשר מפתיעה את בן הזוג באמצע מנהג קבוע, תקבל עוצמה כפולה בעקבות חוסר הציפייה ואפקט ההפתעה. כזו הייתה ההצעה של בר מפני שסנדי לא ציפתה לכך .אם אתם רוצים להציע הצעת נישואין מקורית לבן הזוג שלכם, קחו בחשבון את המקום, הזמן ואפקט ההפתעה. בצורה זו תוכלו להיות בטוחים כי מדובר על הצעת נישואין מקורית ובלתי נשכחת