הצעת נישואין על יאכטה סיפור מציאותי

אנטון ומריה היו בני שישים כאשר נתקלו זה בזו בסופר מרקט. למריה היו שניים עשר מוצרים והיא החלה להניח אותם על גבי מסילתה של הקופה המהירה אשר הייתה מיועדת עבור עד כ-10 מוצרים בלבד. אנטון אשר רצה בסך הכל לשלם על קופסת הסיגריות שלו, התמלא בעצבים והתחיל לצעוק. במקום לומר לו שהיא מתנצלת וכי לא שמה לב (או כל תירוץ אחר), תקפה אותו מריה גם היא. לבסוף נרגעו הרוחות, אך שני המתקיפים לא הבינו כי הם בעצם מוצאים חן אחד בעיני השני. לא היה זה נורא, מכיוון שהם נתקלו זה בזו שנית. ההיתקלות ארעה כחמש דקות מאוחר יותר כאשר מריה לא הצליחה להתניע את הרכב שלה. לאחר שהבחין במצוקתה, ניגש אליה אנטון ושאל האם היא צריכה הסעה. מריה הודתה לו. הם נסעו יחדיו במשך כעשר דקות עד אשר הגיעו אל ביתה. כאשר ישבה בתוך המכונית, חשבה מריה כי מכוניתו של אנטון נקייה באופן יוצא דופן. כמו כן, היא הבחינה במגאזין אשר עסק ביאכטות. מריה שאלה את אנטון אם הוא מתעניין ביאכטות והוא ענה לה כי בנו רצה לקבל רעיונות עבור הצעת נישואין על יאכטה. מריה חשבה שזה מאוד רומנטי. נוסף על כך, סיפר לה אנטון כי הוא נהנה מהפלגות ועושה זאת מידי פעם במרינה בהרצלייה. מריה אמרה לו כי הצעת נישואין על יאכטה נשמעת לה כמו חלום.

הצעת נישואין על יאכטה הסכמה ראשונה

אנטון ענה לה כי רק גברים איכותיים ביותר מציעים הצעת נישואין על יאכטה. מריה אמרה שהוא צודק. כך זה התחיל, ההסכמה כי הצעת נישואין על יאכטה מתאימה רק לבחורים איכותיים הייתה ההסכמה הראשונה שלהם. לאחר שהגיעו לביתה של מריה, ביקשה מריה סליחה על התנהגותה בסופר ואמרה כי תשמח לבוא אתו למרינה מתישהו. לפתע עלתה בדעתה המחשבה כי אולי אנטון נשוי. אנטון כמו קרא את מחשבותיה ואמר לה שהוא גרוש. הוא שאל אותה מה אתה והאם היא נשואה. מריה השיבה כי היא אלמנה. אנטון אמר שהוא מצטער והציע לה לבוא אתו ביום שבת לסיור.

הצעת נישואין על יאכטה כל הצעירים

השניים גילו כי נחמד להם ביחד. הם הביטו בזוג מאושר אשר בדיוק ירד מהיאכטה והתנשק. אנטון אמר למריה שהגיע הזמן לאכול. היא הסכימה והם הלכו אל אחת המסעדות במרינה. במבט לאחור נראו הדברים מצחיקים ביותר. ההיכרות במהלך ביצוע הקניות בסופר, נדמתה לשניהם כאירוע רחוק ובלתי קשור למציאות. חצי שנה מאוחר יותר, הפכה מריה גם היא לאחת מהנשים המאושרות אשר קיבלה הצעת נישואין על יאכטה. יש לציין כי היא הפסיקה להניח שניים עשר מוצרים בקופה המהירה ואנטון הפסיק לעשן. בני הזוג הטריים המשיכו לטייל ולצפות באותם הזוגות אשר הציעו הצעת נישואין על יאכטה. כמו כן, הם מילאו את ביתם בתמונות שלהם ושל בנו של אנטון. התמונות של הצעת נישואין על יאכטה מילאה את הבית החדש שלהם בהרבה קסם ושמחה.