הצעת נישואין על יאכטה של קוטרים

נילי וברוך היו זוג קוטרים ציניקנים. בשל הסיבה הזו היה לחבריהם קשה לחגוג איתם אירועים מרגשים, לצפות בסדרות דרמה, סרטים רומנטיים ולשתף אותם בבעיות רגשיות, פחדים וחולשות. כלפי חוץ נראה היה כי אין לנילי וברוך שום בעיה עם הציניות הבולטת שלהם, אך ייתכן כי מתחת לפני השטח קיננו בלבם פחדים רבים. לאחר תקופה ארוכה של שנתיים, החליט ברוך להציע לנילי נישואין. בשלב זה הוא הרגיש כי ניצבת לפניו בעיה. ברוך רצה להציע הצעת נישואין בצורה רצינית אך פחד להישמע קיטשי ורגשן. מרבית מחבריו של ברוך כבר הציעו נישואין לחברותיהן, שאול הציע הצעת נישואין על יאכטה, צבי הציע הצעת נישואין באוניה ושילב בהצעה גם ארוחת שף מפוארת, ציון הציע לחברתו נישואין בקיבוץ של הוריה ועדי הציע לחברתו נישואין על הגג של ביתם. ללא תכנון מוקדם,  ברוך אזר אומץ ונכנס לאתר של יאכטה גלי נעמה. הוא ידע מחבריו כי החברה נמצאת במרינה בהרצלייה.

הצעת נישואין בחלומות

בלילה ההוא, לאחר שקרא באתר על אפשרותה של הצעת נישואין על יאכטה, חלם ברוך על הצעתו. בחלום, שטו הוא ונילי על יאכטה מפוארת, שתו שמפנייה והקשיבו לנגינות קסומות ורומנטיות. ברוך דמיין את עצמו כורע ברך, מביט אל תוך עיניה של נילי, אומר לה כמה הוא אוהב אותה, את החיוך שלה ואת הציניות. הוא חלם שנילי מסכימה ושהם מתנשקים תחת שמיים זרועי כוכבים. לפתע התעורר ברוך בבהלה מצלצולו של השעון. השעה הייתה כבר שמונה בבוקר והוא חלם לו להנאתו לפתע הבין כי הוא אכן נהנה במהלך אותו החלום. החלום הבהיר לברוך בצורה חד משמעית כי ברצונו להציע לנילי הצעת נישואין על יאכטה. לשמחתו, נילי יצאה כבר מהבית והוא היה חופשי להזמין את היאכטה. במהלך שיחת הטלפון הבין ברוך כי קיימת אפשרות להפתיע את חברתו. הוא חייך לעצמו כאשר דמיין את הסקיפר מרים את השלט של הצעת הנישואין.

הצעת נישואין במציאות

ביום שבת אחרי הצהריים, בשעה שש בערב עלו ברוך ונילי על היאכטה. ההפלגה הייתה קסומה ואותה הצעת נישואין התבצעה בדיוק כפי שהופיעה בחלומו. השניים נכנסו לטבול במי הים הנעימים, התנשקו לאורו של הירח ואחזו ידיים במשך כל ההפלגה. לאחר שחזרו אל החוף נשבעו כי לא יספרו לחבריהם על יכולותיהם הרומנטיות, אך הם לא הצליחו לעצור בעד עצמם ושיתפו את כל מי שרק רצה לשמוע על הצעת הנישואין שלהם. הצעת נישואין על יאכטה הינה מאורע קסום ומרגש אפילו עבור הציניקנים הגדולים ביותר, ההצעה תתיר את עיניכם דומעות מהתרגשות הרשו לעצמכם, זה בריא וטוב להתרגש לפעמים. כמו כן, תמיד תוכלו  לחזור ולנהוג בציניות האופיינית לכם כאשר תשובו אל החוף