הצעת נישואין עם בלונים

הצעת נישואין באמצעות הפרחת בלונים הינה דרך מיוחדת ביותר להציע נישואין לאדם אהוב, אתו תרצו לבלות את המשך חייכם. אם אתם גרים בבניין גבוה לא חייב להיות יותר מידי גבוה, נניח קומה שנייה ומעלה. תוכלו להפתיע את בן זוגכם ולהציע לו הצעת נישואין באמצעות הפרחת בלונים אל האוויר. כמו כן, תתאים הצעה זו למקומות בעלי מרחב פתוח. ים, גינה או אפילו בחצר האוניברסיטה שלכם.

הצעת נישואין במסגרת היום יום

תוכלו לכתוב על הבלונים הללו את הצעת הנישואין שלכם ובצורה זו תפתיעו את בן הזוג שלכם. חישבו על כך: בן הזוג מתהלך לו באוניברסיטה ולפתע מבחין בבלונים רבים אשר נושאים את בקשת הנישואין. כמובן שעל הבלונים רשום שמו של בן הזוג. באותו הזמן נאספים אנשים רבים ומוכיחים לבן הזוג כי לא מדובר בחלום והרי הם (המון הסטודנטים) הינם ההוכחה לכך, הם רואים בדיוק את מה שרואות עיניוהצעת נישואין זו יכולה לתפוס את בן הזוג גם בעבודה. דמיינו את בת הזוג שלכם עובדת בתוך המשרד שלה בקומה השלישית ולפתע פתאום, כאשר היא מביטה מהחלון היא רואה בלונים רבים אשר נושאים את הצעת הנישואין. כאשר היא מתקרבת אל החלון ומביטה אל הרחוב, פוגשות עיניה בבן הזוג שלה כורע על ברך. מדובר בהחלט בשבירת שיגרה לכל הדעות. ההצעה עשויה להפתיע את בן הזוג שלכם כאשר הוא מתבונן בטלוויזיה (חשוב שיהיה חלון גדול לצד הטלוויזיה), כאשר הוא מתהלך בבית ובכל מצב אחר. יחד אתו תשמח כל השכונה אשר תצפה בבלונים הרבים בעודם עולים השמימה. נוסף על כך, תוכלו לבצע את אותה הצעת נישואין במהלך צעידה משותפת אחרי הצהריים, הליכה לים ועוד. יהיה עליכם להיעזר כמובן בחברים אשר יעיפו את שלל הבלונים שלכם. אין התכנון מסובך מידי, כל שעליכם לעשות הוא לתאם את הזמן והמיקום.

הצעת נישואין צבעונית

בלונים וצבעים מגוונים מתקשרים אצלנו לימי הולדת, ילדות, נוסטלגיה וחגיגות, כך שבהחלט מדובר בקארמה טובה אשר תהווה בסיס טוב להתחלת סיפור חדש וטרי. כמו כן, הצעה זו תתאים לבני זוג אשר אינם חובבים קיטשיות ומתיקות רבה מידי. מדובר על הצעת נישואין מתוקה אך בפירוש, לא דביקה. הצעת נישואין מפתיעה הינה דרך נהדרת להתחלתם של חיים חדשים ומשותפים. עצם המחשבה, תשומת הלב וההשקעה של בן הזוג אשר מציע, עשויים לחזק את הקשר בין בני הזוג ולעזור לתחושת האמון והאהבה ההדדית. באמצעות ההצעה, מביע בן הזוג את תקוותו כי תיקח אתכם האהבה רחוק ותמשיך להמריא לעבר השמיים בשלל צבעים.