לא עוד סתם הצעות נישואין מקוריות

מה יהיה עם הבנות האלו? שאל אותי יובל בחוסר סבלנות, אז נזכר לפתע שאני בעצם בחורה והמשיך לא מספיק שאתן רוצות שנחליט להפסיק לצאת עם נשים אחרות ונתחייב רק לכן, אתן גם רוצות שנרוץ לקנות טבעת יהלום, נשלם את כל הכסף שאיכשהו נשאר לנו באשראי ובחסכונות.

נפגש עם ההורים שלכן

לארוחת ערב כאשר אנו לבושים במיטב מחלצותינו, שנתקלח לפני ונגיע ריחניים, שנתנהג בנימוס, שנאהב את ההורים שלכן והנורא מכל שנבצע הצעות נישואין מקוריות, הקשבתי ליובל החבר הטוב שלי והנהנתי בראשי. לא קל להיות גבר, אמרתי לו. אני באמת מבינה אותך. יובל הביט בי בתדהמה ושאל באמת? את מבינה? השבתי שהייתי צינית. אנחנו בסך הכל רוצות לקבל הצעות נישואין מקוריות, אתם לא צריכים לאהוב את ההורים שלנו,  אתם צריכים להסתדר איתם, אתם לא צריכים להוציא את כל הכסף שלכם, וכן כדאי מאוד להתקלח מפעם לפעם. יצאתי מבית הקפה וחשבתי עד כמה מסכנה דה, חברתו של יובל על שיש לה חבר מעצבן שכזה.

באמת שחיבבתי את יובל

הרי אנו חברים טובים כבר מגילאי בית הספר היסודי, אבל מה כל כך מסובך בלחשוב על הצעות נישואין מקוריות זה לא כמו לכבוש את האוורסט, לא כמו לקפוץ ממטוס ואפילו לא משתווה להצלחה במבחן במתמטיקה או בפיסיקה. לא מבחינתי לפחות. התחלתי לחשוב על הצעות נישואין בעצמי. אם אני כל כך בטוחה שזה פשוט, אז וודאי יעלו בדמיוני הצעות נישואין מקוריות במהירות. לצערי הרב, ככל שחשבתי יותר על רעיונות כך הן התרחקו מתודעתי, לא הצלחתי לחשוב עליהן במכולת, לא בחנות התקליטים ואפילו לא במספרה התחלתי לחשוב כי ההצעות הינן לב הבעיה. ייתכן ודווקא היום קשה להיות מקורי, מכיוון שכולם מסביב כבר עשו הכל והמידע מקבל חשיפה מידית באינטרנט. הצעות נישואין מקוריות הן כבר לא טיסה בשמי הארץ, לא ארוחה רומנטית לאור נרות, לא קפיצת בנג'י משותפת ולא טיול במדבר. אז באמת.. מה נשאר? החלטתי להיפגש עם יובל ולהתנצל על כך שזלזלתי בדבריו, אולי חייהם של גברים הינם מסובכים יותר ממה שחשבתי. כאשר נפגשנו, הודיע לי יובל כי מכל אותן הצעות נישואין שחשב, הוא החליט ללכת על הצעת נישואין פשוטה ואמתית. הוא סיפר לי כי הזמין את דנה לצימר על יאכטה בהרצלייה, ושם. הוא מתכוון לשוט איתה לאורו של הירח. אני חייבת לציין כי כמעט והזלתי דמעה. הסכמתי עם יובל על כך שאין כל חשיבות עבור ההצעה עצמה וכי מה שחשוב באמת הוא להיות עם בן הזוג האהוב שלך, להציע לו או לה נישואין ולחיות בתחושת אושר, סיפוק וחברות