ללכת עם הצעות נישואין מקוריות

הצעות נישואין מקוריות קיימות וצצות מכל עבר בימים אלו, ממש כמו פטריות אחרי הגשם, בכל פעם מתווספות לרשימות המטורפות והמדהימות עוד הצעות נישואין מקוריות. למרות שיש חופש רב עבור הבחירה בין האפשרויות השונות, יש לשמור על חוקים מסוימים בכדי למנוע בעיות וסיבוכים.

הכר את בת או בן הזוג

לכל אחד מאתנו יש את האני שלו. האני הזה מכיל  פחדים, חולשות ובעיות מגוונות. אם אתם שואפים לחיות יחדיו עם בני זוגכם, רצוי שתכירו את כל תכונותיהם מבעוד מועד. במידה ואתם רוצים לבצע הצעות נישואין מקוריות אשר יתאימו לבני הזוג שלכם, תצטרכו להתחשב בגורמים שונים. אם למשל אתם מתכננים להציע נישואין לבחורה אשר סובלת מפחד גבהים, לא יהיה נכון להציע לה הצעת נישואין באמצעות צניחה חופשית או קפיצת בנג'י. במידה ואתם מתכננים להציע נישואין לבחורה או לבחור אשר אינם אוכלים בשר, לא יהיה מתאים להציע להם הצעת נישואין במסעדת בשרים ארגנטינאית, במידה ויש לבני זוגכם אלרגיות שונות – נניח לאבק, למזון או למזג אוויר לא מומלץ לשגע את המערכת החיסונית שלהם ולהציע להם נישואין במזג אוויר לא נעים (קור או חום קיצוניים), בתוך מחסן מאובק או יחדיו עם מזון אליו הם רגישים. קיימות עוד  דוגמאות רבות, חשוב שתהיו זהירים.

להתאים את ההצעה לאהוב

אם החבר או החברה שלכם אוהבים פרטיות, השתדלו להציע להם נישואין במקום פרטי אשר  יאפשר לכם להיות לבד, במידה ובני הזוג שלכם אוהבים להימצא בין ההמון, השתדלו לספק להם אווירה אנרגטית ומלאת אנשים. לא להיות קיטשיים מידי עם הקשוחים במידה ואתם מתכננים להציע נישואין לבני זוגכם, סביר להניח כי אתם מכירים אותם היטב. בחורה אשר אינה אוהבת קיטשי (כן – יש בחורות כאלו), לא תיהנה לקבל הצעה קיטשית וכמובן גם ההפך, בחור אשר אינו מעריך מחוות מתקתקות לא ייהנה  ממחווה שכזו.

לא לשתוק ולהגיד מה אתם חשים

כאשר אתם מציעים נישואין לבן או בת הזוג שלכם, חשוב שתנסו לומר להם עד כמה אתם אוהבים אותם. אל תצאו מהנחה שהצד השני יודע כיצד אתם מרגישים. נוסף על כך – גם אם הצד השני יודע כיצד אתם חשים כלפיו, תמיד נעים וטוב לשמוע אתכם אומרים זאת. אל תמנעו מכך.

הצעות נישואין מקוריות בעירבון מוגבל

לא תמיד חשוב לבצע הצעות נישואין מקוריות, אך כן חשוב להתכוון למה שאומרים במהלכן. כאשר אתם מציעים נישואין, הביטו בעיניו של בן הזוג, הראו לו שהוא מיוחד ושדרו לו שאתם אוהבים אותו ורוצים לחיות עמו. במידה ואינכם שלמים עם ההחלטה, פשוט אל תציעו. אך במידה והחלטתם, עשו זאת מכל הלב והתענגו על הרגע המיוחד