שייט רומנטי חוויה בלתי נשכחת

אני והחבר שלי חיים כבר כמה שנים יחד. נכון, אנחנו אמנם זוג צעיר, אבל לא תמיד פשוט לשמור על הרומנטיקה, כשנכנסים לשגרה ארוכה. אחרי מחשבות והתלבטויות, החלטתי שהגיע הזמן לעשות משהו שייתן לנו הזדמנות לבלות קצת יחד, משהו שונה ולא שגרתי. הזמנתי לנו שייט רומנטי לזוג. יש לי הפתעה, אמרתי לו בוקר אחד, כששתינו קפה יחד, ממהרים לעבודה ומנסים להחליף כמה משפטים לפני שהוא ילך לדרכו ואני לדרכי. בשבוע הבא אנחנו הולכים ליום כיף על יאכטה במרינה בהרצליה. שייט רומנטי? אמר החבר שלי בהתלהבות, איזה כיף! תמיד רציתי ללכת אתך לשייט ביאכטה. היום המיוחל הגיע, ושנינו לקחנו אתנו בגדי ים ויצאנו לדרך. הגענו ליאכטה, אמרנו שיש לנו חבילת שייט רומנטי, על השולחן חיכו לנו שמפניה ונשנושים מתוקים, לבשנו בגדי ים, והשקנו לחיים את כוסות השמפניה. סוף סוף היה לנו זמן לדבר. שייט רומנטי לזוג התברר כחוויה מדהימה

היו לנו כמה שעות בהם היינו פנויים לחלוטין זו לזה

בלי שום הסחות דעת או עיסוק במשימות מטרידות, רק אנחנו והים הרגוע. אחר כך הגיעה השעה להיכנס לים לשחייה מרעננת, וגרירת אבוב שהייתה חווית אקסטרים בפני עצמה. לאחר מכן נכנסנו לחדר הנעים עם מוזיקה שקטה, וארוחה מפנקת שהוגשה לנו על ידי הסקיפר החביב. אחרי הארוחה עלינו לסיפון הקדמי עם כוסות משקה ונשכבנו על המזרן להשתזף ולנוח. בדרכנו חזרה למרינה ולאחר השכיבה על הסיפון התיישבנו על הדק האחורי של היאכטה כאשר רגלינו טבולים במים תוך שאנו משולבים ידיים ומביטים בשקיעה המרהיבה באופק הרחוק. כך ישבנו יחד, מביטים על השקיעה, רגלים במים ומדברים כפי שלא דיברנו זמן רב. אני לא מאמין שלקחת אותנו לחוויה של שייט רומנטי, אמר החבר שלי, כשהוא לוגם מכוס קפה מוקצף וטעים. כי ידעתי כמה תהנה אמרתי בחיוך. ברצינות, ידעתי שזה חשוב שנדבר קצת, שנצא מהשגרה. לא רציתי שנצא לבית קפה או משהו שגרתי אחר, והחלטתי להזמין לנו שייט רומנטי, חוויה מפנקת אמתית ושונה מכל מה שאנחנו מכירים. לא רק שהייתה לנו הזדמנות לשבת לדבר כמו שצריך, אלה היו שעות קסומות שאני לא מבין איך לא עשינו זאת בעבר, זה פשוט כיף! אמר חברי. מאותו יום הדברים בינינו השתחררו. עצם ההרגשה שאני השקעתי כל כך, ועצם השמחה והחוויה הכיפית שעברנו, אין ספק שייט רומנטי הפך את החיים למהנים יותר, ואני כבר מחכה לפעם הבאה של שייט רומנטי.