מחנה קיץ למבקשים להכיר עולם

מחנה קיץ הוא מחנה לבני נוער מכל רחבי העולם, ומאפשר להם להתנסות חודש או חודשים, בזמן חופשתם מהלימודים המסודרים שלהם, בחוויה יוצאת דופן, מיוחדת, מפתחת ומעשירה. מחנה קיץ הוא מקום בו נמצאים בעיקר ילדים ונערים ומעט מבוגרים, שבדרך כלל הם מהווים רק את הצוות של מחנה קיץ. לכל מחנה קיץ תחום עיסוק מיוחד משלו, למשל יש מחנה קיץ שהילדים לומדים בו בישול ותוך כדי כך גם לומדים אנגלית, מחנה כזה למשל יהיה מיועד לנוער מכל רחבי העולם המבקש לשפר את יכולות הדיבור וההבנה של השפה האנגלית שלו תוך כדי למידת בישול, שזהו כייף גדול ועשייה משותפת. יש מחנה קיץ לילדים שאוהבים טיולים, יהיו בו מסעות, לינות בחוץ עם שקי שינה, ארוחות שטח, טיולים לרוב, משחקי חבל ולמידת ניווטים. יש מחנה קיץ לילדים שאוהבים מחשבים. בו יהיו הרבה שעות של למידה על תוכנות, התקנתם, השימוש בהן, יהיה זמן למשחקי מחשב משותפים, יהיו סרטים והרצאות על התפתחות המחשב וההתפתחויות האחרונות האקטואליות בתחום.

למה מחנה קיץ?

אילו יתרונות עיקריים מקבלים הילדים והנערים שבוחרים במחנה קיץ? מחנה קיץ מאפשר לכל הבוחרים בו למידה והנאה משותפת. במשך חופשה שלמה נמצאים הילדים יחיו, קמים בבוקר ביחד, לומדים לחלוק ולכבד את חבריהם לחדר. אוכלים ביחד ארוחת בוקר, ויוצאים יחדיו לפעילויות המגוונות שמציע להם היום הבא לקראתם. השילוב שבין הלמידה שמקבלים הילדים, ובה רוכשים כלים וידע מקצועי לחייהם, לבין הפעילויות החברתיות המהנות, שבהן פורקים את האנרגיות הרבות שהם אוגרים בזמן הלמידה. השילוב בין שני אלו הוא שילוב מנצח המבטיח איכות והתקדמות, הבאים ביחד עם חופשה וכייף גדול של משחקים וחוויות עם חברים. ואלו אותם הדברים שהופכים כל מחנה קיץ לכל כך מוצלח. יש גם את תוספת של אטרקציות שבהן משלבים פעילות ספורטיבית ובילוי כמו: טיולים בטבע, רפטינג בנהר, שייט במרינה הרצליה ועוד. בנוסף לכך, מחנה קיץ מקנה לילד ולנער חוויה אישית. חודש שלם שבו הוא לא ביחד עם משפחתו, וכל חוויותיו בחודש הזה הם שלו בלבד. הוא לומד להיות עצמאי ומתבגר מאוד. ילד שהולך בחופשתו להיות חלק מתוך מחנה קיץ, חוזר ילד בוגר ולעיתים אף נער. מחנה קיץ לנערים הופך אותם בחודשיים מרוכזים לגברים ונשים צעירות. העצמאות שהנערים והילדים זוכים לה בזכות מחנה קיץ היא מיוחדת במינה. לעיתים נדמה שילד עובר תהליך שלם בחודש במדינה זרה לו עם ילדים זרים ממדינות שונות, תהליך שבמשך שנים ניסו הוריו ומוריו להעבירו ללא הצלחה.
מחנה קיץ הוא מתנה ענקית לכל ילד ולכל נער. זאת זכות גדולה להשתתף בחוויה ייחודית ומגוונת כל כך. השעורים הנלמדים לצד השעשועים, הכיף והפנאי, גדולים וחשובים מאוד. מומלץ בחום לכל ילד ולכל נער הרוצים לטעום משהו חדש, שונה, ולהכניס הרבה עניין לחייהם. ומחויב לאלו המבקשים לראות ולהכיר עולם, ולרכוש חברים חדשים ומיוחדים. מחנה קיץ על יאכטות מאפשר את כל הפעילויות הנ"ל ומקנה ערכים של שיתוף ואחריות לילדים.