שייט זוגי רק שלך ושלי

בחברה המערבית, האדם נמצא במציאות עמוסה ביותר בחיי היום יום שלו. עומס של השגת תארים בהצטיינות, עבודה מסודרת ודורשת, חיי משפחה מלאים וישנו קושי לשלב בין כולם. ועוד עניין מעט מעיק למצוא זמן להשקעה נכונה ובריאה בקשר הזוגי. בני זוג מנסים למצוא "זמן איכות" לעצמם ובסופו של דבר מגיעים לסופו של יום, עייפים ומותשים ומתעוררים לעוד יום חדש בציפייה שאולי היום יהיו ביחד, לבד. 

דרך נפלאה בה תוכלו למלא את משאלתכם היא שייט זוגי

קחו את לוח השנה וחפשו טווח של ימים, שבהם הם תתארגנו כראוי ותפנו את כל זמנכם לאירוע שלא יישכח גם לאחר תקופה ארוכה, בניגוד לאירועים אחרים שחולפים מעלינו כאילו לא היו מעולם. 

שייט זוגי יאפשר לכם בני הזוג להתרכז בעצמם בלבד

קשר הזוגיות נתפס ברוב המקרים כקשר פונקציונלי מאוד: "תביא", "תיסע", "תבשלי", "נקנה", והרגשות שלכם, רצונותיכם הכמוסים וההנאות הקטנות של הזוגיות, נדחקות לפינה. 

שייט זוגי כולל כמה מרכיבים חשובים שמסייעים לקשר הזוגי להתחזק ולהיבנות מחדש. היציאה לשטח פתוח, למרחבי הים, ההתבוננות בגלי הים ובעוצמתם, תעניק לכם כוחות מחודשים והזדמנות לפרוק את הסערות שבתוככם. 

שייט זוגי כמו שהוא נשמע

כולל רק את בני הזוג ללא אף אדם אחר וזה גורם לבני הזוג להתמקד ולתת את כל תשומת הלב למה שהם ולמי שהם. יציאה מכל העיסוקים והעניינים המטרידים היא התנאי ליציאה אל המרחב הפתוח, אל שייט מוצלח. תוכלו לבצע השכרת יאכטה ולהשיט אותה בעצמכם בעצמכם, או לשכור סקיפר שיעשה את המלאכה. אם יתלווה אליכם מוביל הסירה, ארגנו לו פינה משלו שלא יתערב בענייניכם ובחופשה הזוגית שלכם. 

כמו שנכתב כבר שייט זוגי הוא חוויה חד פעמית משמחת

פתוחה, משרה רוגע ואווירה טובה. אווירה של הומור וזרימה. ללא התחייבויות מסוימות. רק היא והוא, לגמרי לבד. כמובן שהדגים משכשכים אי שם במעמקי הים אבל כנראה שהם לא יגלו לאף אחד מה בני הזוג עשו על הסירה שלהם בזמן השייט. לעיתים כשבני הזוג חווים עומס רגשי, תעסוקתי, משפחתי, פיזי ובכלל, הם צריכים לקחת את עצמם, לעבר האופק, לחוויית שייט ייחודי ומרענן.